21 Şubat 2016 Pazar

Denediğim Ürünler

Merhabalar,
Bu pazar bir süredir kullandığım ürünler hakkında görüşlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Açıkçası ben kozmetik dahil tüm ürünleri satın almadan önce bloglardan görüş okuyup değerlendiriyorum. Belki sizlere de öneri niteliği oluşturur dedim.


Öncelikle Sephora indirimine geç kaldığım için sadece lip stick ve oje alabilmiş olduğumu üzüntüyle belirteyim. Ürüne gelecek olursak, ben şekilciliğe aldanan potansiyel alıcıyım dolayısı ile küre şekline bayılarak aldım dudak balmını. Yapısı ise tamamen parlaklık vererek nemlendiren biçimde. Sephora Kiss Me ürününü ruj altına kullandığınızda rujunuz mat değil parlak bir şekilde duruyor. Yok ben ruj altına değil günlük nemlendirici olarak kullanırım diyorsanız standart bir ürün, rahatlıkla alabilirsiniz. Ama ben ikinci kez almaktansa Body Shop lip balmı almayı tercih ederim.
Rujlara gelecek olursak benim işe giderken en sık tercih ettiğim iki renk MAC She Said ve Satin Snob. She Said rengi ve kalıcılığı ile baya başarılı. Kırmızı severler derhal değerlendirmeli. Kalıcılığını ise şurdan test ettim, ben sabah makyaj yaptıktan sonra kullandığım ruju yanıma almayı unutuyorum, iş yerindeki makyaj çantamda ise sadece balm bulunuyor. Akşam iş çıkış saatine kadar (dudak kalemi sürerek ve pudra ile sabitleyerek sürdüğümü unutmayın.) dayanmış oluyor kendisi. Diğer renk ise pembe olan Satin Snob. Pembeye aşık bir kadın olarak nude tonlar veya beyaz giydiğinizde açık renk far kullanarak baya iyi durduğunu söyleyebilirim.





Göz altı kapatıcı olarak NYC Cover Stick deneyim dedim ama büyük hayal kırıklığına uğradım. Resmen renk kusuyor ve kapatıcılığı çok zayıf. Bir daha almayı geçtim kimseye tavsiye dahi etmem.
BB Krem ihityacımı sevgililer günü indirim haftasından yararlanarak Watsons kartımla aldığım Pure Beauty ile giderdim. Ürün hafif aydınlatıcı olmakla beraber orta dereceli bir kapatıcılığa sahip. Tavsiye ederim. Güneşten koruma özelliği de cazip bir diğer sebep.
Benim gibi gözleriniz küçük ise ve daha iri görünmesini istiyorsanız Flormarın 004 numaralı style matic eyeliner ürününü kullanabilirsiniz. 2 dakikada sabitleniyor ve kalıcılığına teminat verebilirim.
Son olarak fırça fiyatları genelde pahalı olduğu için ben indirim haftalarında alıp stok yapıyorum, bu indirim haftasında ise Nascita Nasbrush 0004 numaralı allık fırçasını  aldım. Hafif kesik biçimi ile allık sürümü çok başarılı oluyor. Eğimli yapısı mevcut ve kontür yapmaya müsait. Ben iyi bir fırça kullanmadan allık sürdüğümde Heidi gibi olduğum için ürün biçilmiş kaftan oldu. Tavsiye ederim, ben indirimli fiyatı ile 19 liraya aldım.



Cilt ve saç bakımı başlığına gelecek olursak, ne zamandır almayı istediğim Bioderma Sensibio H20 ürünü makyaj temizleme ve tonik olarak kullanmak için en başarılı ürün diyebilirim. Yapısı hafif yağlı gibi ama bu rahatsızlık verecek bir biçimde değil de daha çok yüz nemlendirme için bence. Yüzümü Yves Rocher temizleyici jel ile yıkadıktan sonra kullanıyorum ve rahatlık hissi beni mutlu ediyor. Bittikten sonra alırım dediğim bir ürün. Saç için ise dalgalarınızı belirginleştirebileceğiniz ve banyo sonrası ister ıslak ister kuru saçınıza hacim vermek için kullanabileceğiniz Toni&Guy Glamour 3D Volumiser ürününü şiddetle tavsiye ederim. Gerçekten verdiğiniz paranın karşılığını alıyorsunuz. Saçlarınızı parçalara ayırarak ürünü sıkıp ellerinizle bukle belirgenştirici hareketlerle sürüp biraz kurutursanız müthiş bir geri dönüş alıyorsunuz. Nemlendirici yüz kremi olarak kullandığım Yves Rocher Pure System için fikir belirtecek olursam; ürün açıklamasında sivilce izlerine tedavi sağlayan ve yok eden ifadeleri mevcut olmasına rağmen ben bu özellikleri görmediğimi söyleyebilirim. 3 haftadır kullanıyorum belki daha düzenli ve uzun bir süre gerekiyodur bilemem ama nemlendirme özelliği gayet iyi. Yüzüme akşam ve gündüzleri sürüyorum, hemen emiyor ve yumuşacık oluyor. Sivilce izleri geçirip siyah nokta engelleyen özelliklerini göz ardı ederek sadece nemlendirici olarak kullanmak üzere tavsiye ederim.
Şimdilik benden bu kadar :')
Hepinize iyi pazarlar, huzurlu ve mutlu haftalar dilerim.
Okurken size eşlik edecek mırıltılı şarkımı şuraya bırakıyorum:
spotify:track:37WUpfso86nfnSN7IkDDsM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder