17 Ocak 2016 Pazar

Kullanıp Beğendiklerim:Scholl Velvet Smooth


Merhabalar :')
Bugün günlerden pazar ve İzmir'de felaket bir sağanak yağış söz konusu. Eeee durum böyle olunca pazar günü bakım ile geçti ve ben de kullanıp memnun kaldığım bir ürünü sizlerle paylaşmak istedim.
Ürün hepinizin aşina olduğunu düşündüğüm Scholl Velvet Smooth Ayak Törpüsü.
Ürün içinde kalem pilleri ve kutusu ile satılıyor eğer başlık değiştirmek isterseniz farklı yapılara göre değişkenlik gösteren başlıklardan alabiliyorsunuz. Elmas tanelerinden oluşan ve 360 derece dönebilen ürünü ıslak olmayan ayak derinizde bir iki dakikayı geçmeyecek şekilde gezdiriyor ve ölü derilerin döküldüğünü gözlemliyorsunuz. Ben ilk denemeden sora bile aradaki farkı hissettim. Benim kullanma şeklim duş öncesi törpüleyip duş sonrasında krem sürerek son dokunuşu tamamla şeklindeydi. Biliyorsunuz yüzümüze, saçımıza, ellerimize nasıl dikkat ediyorsak asıl kahrı çeken ayaklarımıza da bakmamız gerekiyor :') Ben üründen oldukça memnun kaldım, sizlere de gönülden tavsiye ediyorum.
İyi pazarlar dilerim ^.^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder