23 Ağustos 2015 Pazar

Pazar Eğlencesi: Bakım ve makyaj teknikleri

Herkese iyi pazarlar :')
Bugün kahvaltı ettikten sonra youtubedan makyaj videolarına takılı kaldım ve dedim bu kadar izledim bari deneyeyim. Üstelik İzmir'de kavurucu sıcaklara mağruz kaldığımız için makyajdan soğudum aylardır ve kendimi bakımlı görmeye ihtiyacım olduğunu fark ettim Hemen yüzüme peeling yapıp temizledim ve evlerin vazgeçilmezi bepantol ile nemlendirdim.
Sonra Didem Soydan'ın kanalından videosunu izleyerek adımlarını aşama aşama uyguladım.
Buyrun video:https://www.youtube.com/watch?v=ZzRvU6x-riY
Açıkçası güzel hileler yakaladım mesela ben de kaşlarımı tararım hep ama dudak peelingi için diş fırçası kullanmayı duymamıştım ve gerçekten fark ettirdiğini gözlemledim. Kuru diş fırçası ile güzelce dudakları fırçalayınca bütün ölü deri gidiyor ve kan akışı hızlanıyor yani dudaklarınız canlı bir renge bürünüyor.
Ayrıca kaş boyama teknikleri ve dudak boyama stilleri de gayet kolay ve öğretici geldi bana.
Uyguladığım basit yolun sonucu ise şöyle :'')

 Gününüz güzel geçsin şarkımı iliştirmek asli görevim efendim buyrunuz.
https://play.spotify.com/track/3vX3CHNgioGc0ETfd40FuA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder