13 Haziran 2015 Cumartesi

Süs Püs Ivır Zıvır

Deneyip hoşuma giden her şeyden blogda bahsedeceğim diye yola çıktım, yani sadece makyaj, sadece moda, sadece kitap gibi bir kısıtlama yok; aksine makyaj ve moda konusunda herhangi bir iddiam kesinlikle yok :'') Fakat deneyip memnun kaldığım ürünlerden kısaca bahsedeceğim belki yararı dokunur sizlere.
Öncelikle kapatıcı görevi olan veya renk dengeleyen ürünlerden bahsedeyim. Ben her gün fondöten kullanan biri değilim hatta daha çok sadece özel günlerde kullanmaya özen gösteriyorum. Sebebi ise cildim nefes alamıyor gibi hissediyorum, zaten yaşımız ilerlememişken kullanmamak; kendi ışıltımızı saçmak daha doğru geliyor bana. Günlük kullanım için Darphin CC krem medium benim favori ürünüm, aşırı kapatma görevi beklemeyin ama havalar ısınmışken güneşten koruma görevi ve fotoğrafınız çekildiğinde görülen ışıltı kendini hissettiriyor diyebilirim. Ben oldukça memnunum. Diğer bir ürün ise Yves Rocher BB krem medium; ki kendisi darphin cc kremden daha çok kapatmaya ihtiyacım olduğu günlerde kullandığım bir yardımcıdır. Ondan da memnunum. Fondötene gelecek olursak bahsettiğim gibi az kullandığım bir ürün olduğu için geç bitiriyorum özelliklerine kısaca değinecek olursam inceliğinden çok medet ummayın yani kalıcı ve kalın bir kapatma özelliği istiyorsanız bu doğru ürün değil. Ben fazla cilt lekem ve sivilcem olmadığı için (dönemsel hariç tabii) yeterli buluyorum. Pudraya geçersek hemen her gün kullanyorum ve gayet hafif bir pudra. Ben Yves Rocher markasını kimyasaldan uzak oldukları için severek kullanıyorum çünkü astımım da olduğu için özen göstermeliyim. Eğer aklınıza takılan, sormak istediğiniz bir şey olursa daha fazla detay veririm elbette. 
Herkese iyi günler dilerim :'')

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder