13 Haziran 2015 Cumartesi

Süs Püs Devam

Makyaj olayının ikinci aşaması olarak benim en hoşlanmadığım genetik mirasim olan göz altı morluklarım ile mücadelemden bahsedeceğim. Kendileriyle mücadeleye yine Yves Rocher cure solutions ile başladım. Ürünün roll on başlığı var ve buzdolabında muhafaza ederseniz bu misketler soğuduğu için daha etkili oluyor. Günde iki kere kullanıyorsunuz ve parmak uçlarınızla sert darbelerle yediriyorsunuz. Ne kadar etkili oluyor derseniz benimki genetik olduğu için asla yüzde yüz kaybolmayacak ama bu ürün kullanımı sonrası bir nebze olsun azaldı diyebilirim. Ben hafıza fakiri olduğum için günde iki kere kullanmayı unuttuğum da oluyor. İkinci savaşçı ürünüm ise Yves Rocher White Botanical. Kendisi de tedavi amacı güden aynı zamanda ışıltı katan ve istenirse makyaj altına kullanılabilen bir ürün. Yeni başladım sayılır, merak eden olursa bitirince performans değerlendirmesi yaparım elbette. Üçüncü ve son kahramanım ise Clinique all about eye serum.Dehşet verici bir performans beklemeyin ama rahatlattığının ve fark yarattığının garantisini verebilirim.
Diğer sekme olarak kapatma için Benefitten ooh la lift ve garnier bb göz altı kapatıcısı kullanıyorum. Performans değerlendirmem ikisi için de on üzerinden yedi. Benden bu kadar, bir sonraki güzellik olayı için ruj, maskara ve allıklardan bahsedebiliriz mesela.
Bunu okurken dinleyeceğiniz kıpırdamalı bir şarkı da bırakıyorum, dilerseniz değerlendirin efendim.
https://play.spotify.com/track/6GskIhdM6TN6EkPgeSjVfW
Güzel günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder