20 Haziran 2015 Cumartesi

Bakım Rutini :'')

İyi kalpli insanlar merhaba ^.^

Bu postta günlük ve haftalık bakımdan bahsedeceğim. Öncelikle her gün düzenli kullandığım vazgeçilmez temizleme jelim Yves Rocher'den Pure Calmville. İnanılmaz bir rahatlık hissi veriyor, her akşam yatmadan önce yüzümü bu ürünle yıkıyorum, her gün değil ama unutmazsam sabahları da kullandığım oluyor. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir seçenek. Peeling ise her gün yapmaktan kaçınmamız gereken, yüzümüze de vücudumuza da haftada bir veya iki kere yapmamız gereken bir olay. Çünkü deriyi sık sık aşındırmak zarar verir.
Siyah nokta temizleyici peeling jel olarak ise Neutrogena visibly clear kullanıyorum, ürün bilgilendirmesinde her gün kullanıma uygun ifadesi mevcut ama ben peeling olayının gerçekten her gün yapılmasındna yana değilim. Bu üründe portakal ve greyfurt aroması yüzünüze güzel bir ferahlık veriyor. Günlük bakım için alternatif yüz temizleme jeli olarak yine Neutrogena Pembe Greyfurt ürününü önerebilirim ama Yves Rocher ile karşılaştırılınca kesinlikle daha yüzeysel bir temizlikmiş gibi hissettirdi bana. Yani evet güzel kokuyor tamam ama derinlemesine temizlik hissi vermedi bana. Kısa bir rahatlama belki.
Maske olarak ise Yves Rocher Masque Effect Glace şahane. Kırmızı meyveli olması yanında kullanımı temiz yüze 3 dakika sürüp bekletip duruluma şeklinde. Gayet memnun olduğum bir ürün kendisi. Son olarak vücut peelingi için vazgeçemediğim bir marka olarak Body Shop'ın Chocomania Vücut Scrubu kullanıyorum. Kakao kokusuna bayılırım zaten, haftada bir veya iki vücuda yapınca kaymak kıvamında oluyorsunuz desem yeridir :) Body Shop'ta peeling eldivenleri de var renkli ve oldukça neşeli.
Dudak bakımı için ise Nivea aromasız essential care yanında Maybelline Baby Lipsler hepimizin vazgeçilmezi oldu artık. Yalnız ben renk olarak Cherry Me ' yi çok beğeniyorum. Hafif bir kırmızılık ve parlaklık veriyor. Diğer kulandığım Pink Punch bir turdan fazla dudakta kullanınca aşırı bir pembe oluyor gibi. Hafif kullanınca fena değil, pembe allık ile uyumlu oluyor ve yaz günleri için ideal bir ürün diye düşünüyorum.
Şimdilik benden bu kadar size hem güzel ve keyifli günler diliyorum hem de gününüz güzel geçsin şarkınızı şuraya bırakıveriyorum.
 https://play.spotify.com/track/6GskIhdM6TN6EkPgeSjVfW



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder